China Glaze - The Great Outdoors (Höst 2015)

11889510_10155924881495626_7733206501540622563_nÅrets höstkollektion från China Glaze är överraskande spännande och några av lacken är definitivt "must-have" lack för mig. Kollektionen tar inspiration från camping, glamping och livet ute i vildmarken och om jag får säga det själv (Och det får jag ju) så är nyanserna klockrena. Det verkar vara bra variation på finishes med allt från krämlack, skimmerlack, glitterlack och duo/multichrome-lack. Jag har tyvärr (som vanligt) inte något Svenskt släppdatum (Kollektionen borde finnas ute nu!) eller priser (98 kr/stk)men dom har redan börjat dyka upp på t.ex. ebay! Jag funderade lite på vilka mina "must-haves" från kollektionen är och landar på alla vackra duo-chome nyanser såsom Cabin Fever, Pondering och Gone Glamping. Alla tre lack har helt fantastiska färgskift från vad jag kan utläsa av promobilderna men man vet ju aldrig hur dom uppför sig på naglarna. Jag har beställt hem ett par och återkommer med swatches när dom dyker upp här i Danmark! [caption id="attachment_2137313387" align="aligncenter" width="750"]china glaze the great outdoors Free Bear Hugs, Cabin Fever, Wood you Wanna? och My lodge or yours?[/caption] [caption id="attachment_2137313388" align="aligncenter" width="750"]china glaze the great outdoors2 Check out the silver fox, Pondering, Change your altitude och Sleeping under the stars[/caption] [caption id="attachment_2137313389" align="aligncenter" width="750"]china glaze the great outdoors3 Let's dew it, S'more fun, Take a hike och Gone Glamping[/caption]

Kommentarer:

1 Sofies Skönhetsblogg:

Åh, så fina! De tre du nämnde vill jag nog också klicka hem... Så fina!
Hoppas de är fina på också! :D

Svar: Jag också! Har sett lite swatches och dom ser jättefina ut, blev sugen på Let's dew it också, såg swatches och det såg helt förtrollande fint ut!
Honi

2 Shortylegsbeauty:

Hela den här kollektionen är ju bara för underbar :)
Jag har sett en hel del videon på youtube av denna kollektion och jag älskar duo lacken :) My Lodge Or Yours ser också helt underbart ut :)
xx

Svar: Jag googlade lite swatches och videos efter jag skrev inlägget och har om möjligt bara blivit mer sugen på fler lack!
Honi

3 Lackert:

Ser ut som en riktigt spännande kollektion med en hel del guldkorn

Svar: Ja överraskande nog! ChG har inte haft dom mest spännande kollektioner på sistonde men dessa gillade jag!
Honi

4 Lovisa:

Åhh hoppas dom kommer ut i sverige snartt!!

5 NOTD – China Glaze “Pondering”:

[…] blev ju totalförälskad i Pondering från China Glaze efter att ha sett det på promobilder för deras höstkollektion “The Great Outdoors” så jag klickade hem det och är om möjligt ännu mer förälskad i det nu. Lacket är multichromt […]

Kommentera här: