NOTD - Leighton Denny"Scream to go Faster"(Welcome to the funfair"

leighton denny welcome to the funfair scream to go fasterI HAVE NO WORDS! Jag satt och packade upp press-paket och stod plötsligt med denna godbit från Leighton Denny i handen och munnen vidöppen. Det här är nog något av det snyggaste jag har sett! Ni är kanske inte förvånade, ni vet ju att jag har en enorm förkärlek till allting lila. Det här känns ändå som något lite utöver det sedvanliga. Jag är aldrig 100% säker på om det är lila eller om det är blått, det ser lite olika ut i olika ljus och har ett enormt tjusigt microshimmer i rosa och lila som gör att det nästan ser metalliskt ut. Lacket heter "Scream to go faster" och kommer med den kombinerade vår/sommarkollektionen "Welcome to the funfair". Detta känns verkligen som ett lack som passar in på temat! På bilderna har jag två lager lack och tyckte att det var nog för att få till optimal täckning. Torktiden var bra och lackegenskaperna likaså, det enda jag inte kommer helt överrens med är den väldigt smala penseln. Jag tror dock att det är en vanesak, vi har ju blivit så bombarderade med wide-brushes dom senaste åren att jag nästan hade glömt hur man lackar med en vanlig borste. I LOVE! Jag har ett annat lack från kollektionen samt ett par andra produkter från Leighton Denny att visa er, coming up! leighton denny welcome to the funfair scream to go faster2 leighton denny welcome to the funfair scream to go faster3 leighton denny welcome to the funfair scream to go faster4

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Jättevacker! Den ser dock mer blå än lila ut. Men jag älskar både blå och lila....;-)
Fint skimmer i det. :-)

2 Emma:

Vilken underbar färg! :)

3 Lackert:

Åh wow, ser helt makalöst snyggt ut

Kommentera här: