Isadora - Colors in Action (Summer Lips&Nails 2015)

isadora colors in action summer lips and nailsIsadora släpper en kollektion med produkter till läppar och naglar! Utav dom 10 nya nyanser på nagellack som släpps så har jag testat 4 av nyanserna, NOTD's kommer snarast. Hojta gärna till om ni har önskemål på vilka/vilket lack jag ska visa er först! Till läpparna släpps det ett nytt läppstift och övriga läppgunk är produkter som funnits sedan tidigare. Produkterna släpps/släpptes i butik under denna vecka så om ni är nyfikna så bör produkterna finnas ute i butik nu! Läppstiftet heter Pink Kiss och är en underbar mjuk mellanrosa nyans som är både klädsam och behaglig på läpparna. Jag gillar formulan på Isadora's "Perfect Moisture Lipstick", det brukar vara rikligt med pigment samtidigt som läpparna inte känns torra både när man bär dom och efter man har tvättat bort sminket. Som ni kan se på bilden ovan så har jag även en neongul sminkväska som ingår som "GWP" (Gift with purchase) i denna kollektion. Köper man två produkter ur kollektionen så får man den med på köpet, och den finns visst också i orange och rosa. Den är inte sådär jättesnygg men jag gillar färgen och eftersom den har ihoprynkat tyg på sidorna så är den även lite mer vadderad och såna sminkväskor förvarar jag ofta puderprodukter och annat som lättare går sönder i. Läppstiftet kostar 129 kr och nagellacken kostar 79 kr!

isadora colors in action summer lips and nails nagellackSunny Lime, Peach Club, Shell Pink & Happy in Red

isadora colors in action summer lips and nails nagellack1Happy in Red, Shell Pink, Peach Club & Sunny Lime

isadora colors in action summer lips and nails perfect moisture lipstick pink kissPerfect Moisture Lipstick - Pink Kiss

isadora colors in action summer lips and nails perfect moisture lipstick pink kiss1Perfect Moisture Lipstick - Pink Kiss

Kommentarer:

1 Lackert:

Såna härliga färgklickar :)

2 NOTD – Funky French med Isadora » Honi Beauty:

[…] in Red, det rosa heter Shell Pink och det persikofärgade heter Peach Club, alla lack kommer från “Colors in Action” kollektionen som släpptes tidigare i år. Jag använde helt vanliga klister-mallar som man ofta använder när man gör just fransk manikyr […]

Kommentera här: