FOTD - Hey, I just met you..

gold fotd.png gold fotd1.png gold fotd2.png gold fotd4.pngIbland sätter man sig vid sminkbordet med tanken om att man ska göra en snabb naturell sminkning, och så blir det till något helt annat. Jag kallar det för kreativ wanderlust, en känsla som jag tydligen inte alls kan kontrollera med tanke på att jag plötsligt har en taupe-metallisk sotning med antik-guld halo på ögonlocken. Nevertheless! Idag fick jag testat av två nya produkter (Jag har testat dom ett par gånger tidigare också), L'Oreals nya GlamBronze bronzer (Snyggaste mönstret...) och PürMinerals 4-in-1 Pressed Mineral Makeup. Bronzingpudret funkade fint även på en blekfis som mig, så länge jag var lätt på handen. PürMinerals-pudret använde jag ovanpå min foundation och även det var jag väldigt förtjust i. Recensioner osv. kommer snarast!

Produkter:

  • Mac Prep+Prime Primer (Inte på bild)
  • Rimmel Wake me Up foundation (010(
  • PürMinerals 4-in-1 Pressed Mineral Makeup (Porcelain)
  • Mac Mineralize Skinfinish (Perfect Topping)
  • Mac Fluidline Brow Gelcreme  (Deep Dark Brunette)
  • MakeupGeek Pigment (Liquid Gold)
  • L'Oreal Color Riche Les Ombres Monos (Quartz Fume)
  • Too Faced Shadow Insurance (Lemon Drop)
  • Makeupstore Cake Eyeliner (Black)
  • Maybelline ColorDrama (Nude Perfection)
stuffiused.png

Kommentarer:

1 Lackert:

Jäklar vad snyggt!

2 Mrs Data:

Jädrar i min lilla låda vad snyggt!

3 Emelie/Nails and all that jazz:

Sjukt snygg sminkning! Guldskuggan ser underbar ut :D

4 Ninni:

Jädrans vad fint! Du är verkligen urduktig!

5 Nora:

Helt underbar sminkning!

Kommentera här: