Ny förvaring: Akryl från Jysk

acrylic-storage-jysk-Bocano1 När Fashionink igår instagrammade om att hon hade varit i Jysk och köpt smarta små förvaringar med lådor i akryl till hennes smink så blev jag själv hur sugen som helst på att utöka mina egna förvaringsmöjligheter. Jag har länge kikat på Muji's akrylförvaringar men jag tycker att priset är lite i saftigaste laget, speciellt när jag måste beställa från deras hemsida och frakten är lite väl tilltagen. I fredags tog jag körkort (Yay mig!) så idag bestämde jag mig för att hoppa i bilen och köra till Jysk för att köpa lite smågrejer och om dom hade förvaringarna så ville jag kika på kvaliteten. För det första så kostade dom bara 50 kr/stk och för det andra så var jag överraskad över hur stabila dom var och hur stadig akrylen var. Jag köpte två men har än så länge bara packat upp en för att visa er hur dom ser ut! Förvaringarna heter Bocano och verkar just nu kosta 50 kr/stk både i Sverige och Danmark, det är möjligt att produkten håller på att utgå eftersom jag inte kunde hitta den på danska Jysk's hemsida. För att produkterna inte ska glida runt så himla mycket så ligger det ett insert med ett svart vävt tyg i botten. Jag är helnöjd, dags att packa upp den andra och fundera på vad jag ska förvara i den! acrylic-storage-jysk-Bocano2 acrylic-storage-jysk-Bocano3 acrylic-storage-jysk-Bocano4 acrylic-storage-jysk-Bocano5

Kommentarer:

1 Emma:

Har också funderat på Muji, det här verkar vara en riktigt bra kandidat! Får nog åka till Jysk här i stan och kika :)

Svar: Helt klart ett möjligt alternativ! :D
[email protected]

2 Pernilla S:

Finns liknande på Eleven.se :) Dock dyrare men inte alldeles för dyrt.. Och den jag har beställt hade också svart "tyg" :) Och grattis till körkortet!

Svar: Det är säkert samma producent! Har sett att dom verkligen liknar varandra :-) Shoppar mycket sällan på eleven eftersom jag bor i Danmark, vet helt ärligt inte ens om dom skickar till Danmark...
[email protected]

3 Anna:

Visst är det bra akryl "lådor" dom har på jysk? Haft mina i över ett år nu och insåg igår när
sambon byggde ny sminkplats (hyllor) åt mig i sovrummet att jag måste ha fler nu när jag
äntligen har plats :P Hehe..

Grattis till körkortet :D

4 Ann-Sofie/Colour it:

Det där vore verkligen något att investera i. :-)

5 ♡ Daniella:

Du vet inte om det finns fortfarande? Hittade inte på deras hemsida men vill så gärna ha såna! Haha :) Såg att det var i september du handlade dom så det är säkert inte kvar i sortimentet, tyvärr :(

Svar: Har sett en annan liknande variant på Jysk men tror denna har utgått!
[email protected]

6 Johanna:

Vad kostar dom ungefär? :)

Svar: Hej! Det står i inlägget!
[email protected]

7 Ny förvaring: Akryl från Jysk v2 » Honi Beauty:

[…] var många av er som gillade mitt inlägg om förvaringen “Bocano” från Jysk och nu när jag har skaffat en liknande mindre version så tänkte jag visa er en liten […]

Kommentera här: