NOTD - L'Oreal Infallible Duo"021 Always a Lady"

loreal-infallible-021-always-a-lady1 loreal-infallible-021-always-a-lady2 loreal-infallible-021-always-a-lady3 Idag blir det vampigt från L'Oreal's Infallible linje på klorna, en mörkt höstig nyans som kommer från en duo som L'Oreal gett namnet "Always a Lady". Det har kommit 15 varianter av dessa duos där man finner själva lackfärgen i ena sidan och ett topplack med matchande nyans i andra sidan. Jag kan redan nu hojta till och berätta att man kan ta bort lacken från pinnen som förbinder dom, du behöver alltså inte försöka dig på att måla naglarna med ett annat lack hängandes på andra sidan (Jag var lite förbryllad i starten men fattade som tur var rätt snabbt vad som gällde). Nyansen på lacket är en mörkt vampig vinröd som har en crelly-formula (Cream/jelly), den är täckande samtidigt som den är en gnutta skir och det gör att lacket ser lite syltigt ut. Det medföljande topplacket har en svag röd nyans som matchar lacket men om jag ska vara helt ärlig så hade det varit bättre om det var genomskinligt så att man kunde använda det till fler nyanser än bara rött och rosa. Nyansen är fin men lite flammig om man inte är jättenoga, jag ser fram emot att testa övriga duos som jag har liggandes här hemma. Duon kostar 99 kr (lack + topplack) om det är någon som är nyfiken.

Kommentarer:

1 Lackert:

Super snyggt och riktigt glossigt

2 NOTD – L’Oreal Infallible Duo “001 Stay Nue” » Honi Beauty:

[…] att jag föredrar knalligare färger både på naglar och ögon. Precis som med vampiga systern “Always a Lady” så medföljer det ett topplack med duon, detta topplack är […]

Kommentera här: