Blindfolded Makeup challenge med Little Miss Consumer!

Idag har jag två videos till er som jag har gjort i samarbete med härliga Little Miss Consumer Maria  (@Mengudja på instagram)som jag bodde med i Palma, vi filmade det som kallas för en "Blindfolded Makeup Challenge" där en person ska sminka en annan person med ögonbindel på. Detta är såklart inte menat att vara något seriöst men sådär lite lagomt lättsamt så att ni kan få er ett gott skratt. Själv tyckte jag att jag blev himla snygg trots ögonskugga i pannan och rouge på hakan!

Kommentarer:

1 Therese:

Det här var något av det roligaste jag sett på länge, ni är så härliga!

Svar: Vad bra att vi är underhållande! ;)
[email protected]

2 Emilie/krex:

haha, fantastiskt!

Svar: Kul att du tycker det!
[email protected]

3 Ninni:

Härlig humor! :-)

4 Tina (Beleza):

*apgarv* Ni är så roliga! Ledsen för avbrottet och det roliga är att jag minns inte ens att jag såg att hon hade kladd över hela ögonbrynen haha. :D

5 Lackert:

Haha det här var riktigt kul att se :D Snygga ni blev ;)

Kommentera här: