Rosa Onsdag NOTD - Isadora Gel nail lacquer"Pretty Ballerina"

isadora-gel-nail-lacquer-pretty-ballerina.png isadora-gel-nail-lacquer-pretty-ballerina1.png isadora-gel-nail-lacquer-pretty-ballerina2.pngJag visade Isadora's Gel Nail Lacquer i nyansen Orange Zest under förra veckan och här kommer ett av dom andra nytillskotten i Gel nail lacquer formulan. Pretty Ballerina är ett ljust ljust rosa lack, det drar nästan lite åt gammelrosa för det har en lite dammigare underton. På mig var det nästan nude, jag går ut från att det är för att min hud har väldigt rosa kalla undertoner, det är väldigt tydligt på bild nummer två. Lacket täckte på tre tunna lager och jag gillar precis som med Orange Zest den härliga glansen, det är det bästa med dessa lack men hållbarheten är som sagt inget att skriva hem om. Detta är den sista Rosa Onsdagen, jag hoppas att ni har gillat temat. Kom ihåg att skänka en slant till Cancerfonden om ni har möjlighet, se hur på deras hemsida.

Har ni testat Isadora's Gel nail lacquer? Vad tyckte ni?


Kommentarer:

1 Evelinasfina Skönhetsblogg:

Jag tycker detta är riktigt snyggt :)

2 Gelic' nail art:

Den här rosa färgen passade dig superbra! Själv drar jag åt gulbeige så förmodligen ser det inte lika klockrent ut på mig :)

Kommentera här: