Recension: Mac Mineralize Lipgloss"Lovingly Yours"

mineralizegloss-lovingly-yours-mac1.png En produkt som jag har tänkt att skriva om sedan i Februari (Fy Anna) är Mac's Mineralize Glass i nyansen Lovingly Yours, en rosa-nude färg med ett väldigt subtilt skimmer. Det här är ett underbart vardagsgloss som inte bara känns skönt på läpparna, men som också har en bra hållbarhet och som försvinner väldigt snyggt. Eftersom nyansen är sådär rosa-nude så får du ingen pigment-ring med gloss runt läpparna som man ibland kan få med läppstift eller gloss som är en aning mörkare. Doften är precis som vanligt med Mac en klassiskt vanilj/sockerkake-doft som även dom vanliga läppstiften har, jag tycker att det är en trevlig doft men jag gillar ju vanilj i förvägen! Applikatorn är en lång och platt sådan, den liknar nästan en liten liten paddel. Med denna formula så tycker jag att den fungerar ypperligt, den ger ett jämnt och snyggt resultat! I överlag är jag imponerad, jag tycker att det är ett bra gloss och att nyansen är fin. Jag använder för det mesta läppstift så för mig är det ovanligt att gilla ett läppglans så här mycket, det är min perfekta MLBB (My lips, but better) nyans! mineralizegloss-lovingly-yours-mac2.png
  • Pris: 230 kr
  • Mängd: 6 ml
  • Finns i: 16 nyanser
  • Finns hos: Mac
  • Mitt betyg: 4/5

Kommentarer:

1 Lackert:

Naturlig och fräsch färg

Svar: Gillar den verkligen, passar perfekt till alla tillfällen.
[email protected]

Kommentera här: