Recension: Estée Lauder Pure color Gelée Powder eyeshadow"03 Cyber Lilac"

estee-lauder-pure-color-cyber-lilac.pngIdag har jag lust att skriva en recension helt i caps(Jag kan låta bli, för er skull.. Okej?), för det här är en produkt som får mitt hjärta att banka lite snabbare. För det första så är det en lila ögonskugga (Hej min största last) och för det andra så är det en helt jävla fantabulous fucking amazing lila ögonskugga. Formulan känns nästan lite som en cream-to-powder formula, applicerar som en dröm (Blir ÄNNU snyggare om man applicerar med våt pensel), ger ett jämnt resultat, är krämig som attan och håller som en dröm under dagen. Underbart skimmer som blir metallic(Nästan foiled) om man kör med våt borste... Jag köpte min för ynka 9 euro när vi var i Palma men hemma i Sverige får man ge sjuka 290 kr. 290 kr för .9 gram. Vet ni vad det värsta är? Jag skiter totalt i hur mycket dessa kostar och hur absurdt priset är för JAG VILL HA FLER! estee-lauder-pure-color-cyber-lilac1.pngestee-lauder-pure-color-cyber-lilac2

Kommentarer:

1 Sellwins Beauty:

Så snygg! :D

2 Lackert:

Sjukt läcker färg

3 Dess/Drömteori:

Åååhhh gaaah vad fint x_x

4 Fröken Frodig:

Åh, lila! Hur snyggt som helst ju. Köpte en sån EL-skugga men i en annan färg, fel färg på mej tyvärr. Har provat en gång på ena ögat - nix, helt fel. Den såg ju så snygg ut i affären... det var ju bortkastade pengar det.

Kommentera här: