NOTD - L'Oreal Infallible Duo"001 Stay Nue"

loreal-stay-nue-infallible-duo-notd.png loreal-stay-nue-infallible-duo-notd1.png loreal-stay-nue-infallible-duo-notd2.png Jag stör mig lite på "Stay Nue" från L'Oreal, det känns liksom att man har glömt ett D och att lacket egentligen borde heta Stay Nude. L'Oreal's Infallible Duo Lacket i sig har en ljus persikonyans som är allt för varm för att funka som nude på mig, den har dessutom en pärl-finish som man inte riktigt kan se på naglarna på mina bilder men som ni nog kan ana i flaskan. I överlag känns det lite för gammeldags för min smak men det är väl inget nytt att jag föredrar knalligare färger både på naglar och ögon. Precis som med vampiga systern "Always a Lady" så medföljer det ett topplack med duon, detta topplack är genomskinligt!

Vad tycker du? Bu eller bä?


Kommentarer:

1 Gelic' nail art:

Nä, inte min grej heller. Just ljus persika är inget jag vill ha på naglarna. Och precis som du säger; vaddå "nue"?

Kommentera här: