Kommentarer:

1 Emma P:

Verkligen supersnyggt!

2 Camilla:

Wow, vilken snygg färg!

3 Lottsky:

Kan inte annat än hålla med - fy fan så snyggt! =)

4 Dess/Drömteori:

SKITSNYGGT! :O

5 Kiko: Water eyeshadow, Glamorous Eye Pencil & Smart Lip Pencil » Honi Beauty:

[…] i det italienska sminkmärket Kiko’s butik och shoppade loss. Jag har sedan tidigare visat er nagellacket som jag köpte men jag shoppade även lite eyeliners, en lipliner och en ögonskugga som jag tänkte visa och […]

6 NOTD – Leighton Denny “Scream to go Faster” (Welcome to the funfair” » Honi Beauty:

[…] av det snyggaste jag har sett! Ni är kanske inte förvånade, ni vet ju att jag har en enorm förkärlek till allting lila. Det här känns ändå som något lite utöver det sedvanliga. Jag är aldrig 100% säker på om […]

Kommentera här: