NOTD - Isadora Gel nail lacquer"Orange Zest"

isadora-gel-nail-lacquer-orange-zest isadora-gel-nail-lacquer-orange-zest1 isadora-gel-nail-lacquer-orange-zest2Tidigare i år gjorde jag en recension där jag visade hur Isadora's nya produkt "Gel Nail Lacquer" höll under sex dagar, jag var inte sådär jätteimponerad eftersom jag tyckte att hållbarheten var ungefär likadan som med deras vanliga nagellack. Nuförtiden behandlar jag dessa precis som Isadora's vanliga nagellack och förväntar mig samma saker från dom när det kommer till hållbarhet. Det bästa med Gel Nail Lacquer är dock glansen, man får en underbar glans som inte mattas av och det gillar jag. Idag har jag Orange Zest på naglarna, en av dom nyare nyanserna i Gel Nail Lacquer-formulan. På bilderna ovan har jag applicerat två väldigt tunna lager och gillar både färg och formula väldigt mycket. Jag har några av dom andra nyanserna också och dom dyker upp snart på en blogg nära dig!

Kommentarer:

1 Tina (Beleza):

Det här är verkligen min favoritnyans av orange. Så jäkla klockren och jag måste nog skaffa ett eget exemplar pronto.

2 kerstin:

Ser finfint ut på dig! Jag har tänkt lacka med mitt i veckan, hoppas jag hinner :)

Kommentera här: