Make Up Store - Cybershadow"Rumble"

makeupstore-rumble-eyeshadow.pngNelly skickade ett presentkort på 75 kr till min födelsedag och då kunde jag såklart inte låta bli med att klicka hem något. Det blev en cybershadow från Make Up Store (Som jag nu har depottat) vid namn Rumble, en skimrig varm bronzig skugga i den mörkare skalan. Skuggan är underbart krämig och lättapplicerad så jag är helt klart nöjd med mitt köp. För er som funderar på ett depotta MUS's ögonskuggor så har jag gjort en tutorial där jag visar hur man gör detta. Cybershadows får plats i Mac's 15-paletter med insert men Microshadows får inte plats eftersom dom är större. En väldigt fin skugga som fungerar bra både till vardags och fest! Finns hos Nelly, Makeupstore, Kicks etc. makeupstore-rumble-eyeshadow1.png makeupstore-rumble-eyeshadow2.png

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Åhh vilken mustig, vacker färg. Såna som jag gillar...:-)

2 Shortylegsbeauty:

Helt otroligt vacker färg :)
Måste se ifall jag kan hitta denna i något skede :)
xx

3 Sofia:

En av mina favoriter! Helt fantasktisk till mina gröna ögon :)
Har äntligen efter att ha kikat på din depott-video typ 5 ggr vågat mig på det själv. Och hur enkelt och fint tror du inte det blev??! :D så himla smidigt att ha alla i en palett ist för lösa singelskuggor, fab alltså.
Köpte en MAC palett utan insert så passade även Microshadowsen :)

Kommentera här: