Mac Rocky Horror Picture Show - Strange Journey Lipstick

mac-rocky-horror-picture-show-strange-journey-lipstick.png Jag har visat er promobilder från den kommande kollektionen Rocky Horror Picture Show som Mac släpper den 8 November (Möjligen ett par dagar tidigare i webshoppen, som vanligt). Jag har en av produkterna att visa er, läppstiftet Strange Journey som Mac beskriver som "Yellowish brick red". Nyansen är alltså murstensröd med lite gulare undertoner, jag var lite tveksam när jag swatchade det men väl på läpparna tycker jag att det är underbart fint. Formulan är matt men samtidigt väldigt krämig och glider på läpparna enkelt men glider därefter inte runt. På bilderna nedan har jag ett lager av Strange Journey, jag har alltså inte applicerat och blottat för att därefter applicera igen som jag normalt gör. Förpackningen på läppstiften är ursnygg och jag är nästan bara mer pepp på att köpa Frank-n-furter när kollektionen släpps på webshoppen. Jag funderade på Sin också men Sin är del av det permanenta sortimentet så jag kan spara det till en annan gång. Vill du se mer promobilder på resterande produkter i kollektionen så finner du det här. Strange Journey och resterande tre läppstift från kollektionen kostar 215 kr/stk och är Limited Edition. Jag har på känn att dom kommer sälja som smör.

Vad tycker ni om Strange Journey?

mac-rocky-horror-picture-show-strange-journey-lipstick1.png mac-rocky-horror-picture-show-strange-journey-lipstick2.png mac-rocky-horror-picture-show-strange-journey-lipstick3.png

Kommentarer:

1 Elin:

Läppstiftet är sjukt snygg på dig!
Har följt din blogg i drygt 2 år, och jag blev glad när du började göra Lol sminkningar och berättade att du spelade(har själv spelat i 3 år) och jag undrar och du följer turneringar? (Lcs,worlds..) isåfall vilket är ditt favoritlag? :)

Svar: Jag följer både EU och NA LCS och har gjort sedan dom startade, och har såklart just sett worlds finalen ;) Att SSW vann är det väl ingen som blev förvånad över. Jag är Fnatic fan och har varit sedan s1 när dom vann worlds med Shushei! :D
[email protected]

2 Lackert:

Jag gillar nog faktiskt hylsan bättre än färgen ;)

3 kerstin:

Passar superbra på dig tycker jag!

Kommentera här: