Empties #5

Dags att tömma empties-lådan igen så här har ni en ny video där jag visar alla produkter jag har använt upp på sistonde och vad jag tyckte om dom.

Produkter i videon:

  • The Body Shop Blueberry & Early-harvest Raspberry Shower Gels
  • Lush Avobath Bath Bomb
  • Laura by Laura Biagotti Perfume
  • Rituals Sakura Scrub Organic Sugar & Cherry Blossom
  • The Body Shop Honeymania Bubble Bath melt
  • The Body Shop Brazil Nut body butter
  • Nivea Refreshing Cleansing Wipes
  • L'Occitane Shea Dry Skin Hand Cream
  • L'Oreal Glam lights Preference highlighting kit
  • Proclé Makeup Remover
  • Garnier Respons Honey Treasures Strenghtening Schampoo & Conditioner
  • Oral B White Luxe Glamorous Shine
  • Schwarzkopf Gliss Million Gloss conditioner

Kommentarer:

1 Maria:

Alltså fin makeup i videon, jag smälter så snyggt, passar dig helt fantastiskt. Alltså Laura, vilken nostalgitripp, doftar så gott, påminner mig om min barndom och när mamma köpte alla parfymer på taxfree och jag stal dem och sprejade loss.

Kommentera här: