Recension: L'Oreal Brow Artist Plumper (Medium-Dark)

loreal brow artist plumper medium dark2.pngDet fokuseras mycket på bryn i år, det gillar jag! En av dom produkterna som jag har hårdtestat dom sjutton under dom senaste veckorna är nytillskottet "Brow Artist Plumper" från L'Oreal. Om ni har sett eller testat Benefit's Gimme Brow så är detta en produkt med väldigt liknande egenskaper, jag skulle nästan gå så långt att jag kallar dom för dupes. Brow artist plumper är iallafall en värdig utmanare till Gimme Brow, det är något som är säkert. Brow Artist Plumper är en färgat bryngele med en liten liten borste som man helt enkelt kammar igenom brynen för att fixera och markera. Jag har nyansen Medium-Dark som är den enda färgade plumpern, det finns även en transparent om man endast vill fixera brynen. Medium-Dark innehåller små fibrer som hjälper till att fylla ut tomrum och ge ett fylligare intryck på brynen. Jag tyckte att denna var så himla enkel att använda, trots att mina bryn är så blonda att dom nästan är genomskinliga. Färgen försvann inte under dagen utan blev fixerade och nästan förseglade när produkten hade torkat, men det är inte så att dom känns torra och stela som när man använder för mycket hårgele. En riktig höjdare som är perfekt både som avslutande fixering eller till lata dagar där allt ska gå snabbt. loreal brow artist plumper medium dark.pngloreal brow artist plumper ögonbryn
  • Pris: 99 kr.
  • Finns hos: Kicks, Åhlens, Nelly etc.
  • Mängd: 7 ml
  • Finns i: Medium-Dark och Transparent
  • Mitt betyg: 5/5

Kommentarer:

1 Emelie:

Har du något tips om en genomskinlig bryngele? Har H&Ms egna just nu som jag tycker funkar bra men den kladdar lite väl mycket, så letar efter något liknande fast med bättre borste :)

Svar: Isadora har just släppt en som jag tycker är bra, den har mycket mindre borste än H&M's också så den är lite lättare att jobba med :-) Annars gillar jag både Mac's och Anastasias, hade gärna önskat att deras borstar var mindre dock.
[email protected]

Kommentera här: