Recension: Anastasia Beverly Hills Brow Powder Duo"Caramel"

anastasia beverly hills brow powder duo caramel open.pngJag ääälskar bryn, gärna maffiga sådana som känns välpolerade och skarpa. Ibland har jag dock inte lust att ha sådär galet skarpa bryn, och då sträcker jag mig efter brynskugga för att få till ett mjukare resultat. En produkt som jag har använt ett bra tag nu men som jag inte har skrivit om förut är Anastasia Beverly Hills "Brow Powder duo" i nyansen Caramel. Med duon får du med en kallare ljusbrun nyans och en lite varmare ljusbrun nyans som passar bra om man (som jag) är lite rödlätt. Bägge skuggor har rikligt med pigment men är inte så överpigmenterade att man är rädd för att överdosera.  Man kan definitivt bygga lite med färgen och på så sätt få till maffigare bryn om man har lust. Hållbarheten är bra, jag upplever att brynduon håller minst lika bra som mitt favoritpuder till ögonbrynen (Mac Omega) och om man vet med sig att man ska ut i regn eller på fest så kan man helt sonika bara dra en bryngele genom brynen för att försegla färgen. I överlag är jag väldigt imponerad och tycker om konceptet med två nyanser i samma produkt så att jag kan blanda lite som jag har lust! Blir snyggast om man applicerar med en snedskuren eyelinerborste, både The Body Shop, Anastasia själva och EcoTools gör väldigt bra sådana. anastasia beverly hills brow powder duo caramel.pnganastasia beverly hills brow powder duo caramel swatches.pnganastasia beverly hills brow powder duo caramel eyes.png
  • Pris: 245 kr
  • Finns hos: Kicks
  • Mängd: 1,60 gram.
  • Finns i: 10 nyanser och en brynpalett.
  • Mitt betyg: 4/5.
 

Kommentarer:

1 Maria:

Helt irrelevant men älskar eyelinern!

Kommentera här: