NOTD - Isadora"Nuit"(Mezmerizing 2014)

isadora wonder nail nuit mesmerizing.png isadora wonder nail nuit mesmerizing2.png isadora wonder nail nuit mesmerizing3.pngSjälvklart var det lila Nuit som var det första nagellacket från Isadora's Mesmerizing-kollektion som jag ville testa. Lacket har ett finmalet skimmer som drar lite mer mot rosa men som passar bra ihop med den mörka lila basen. Lacket täckte på tre tunna lager och torktiden var helt okej. I övrigt upplevde jag att det bubblade sig lite, något jag sällan upplever med Isadora's nagellack. Det kanske beror på mitt topplack, jag ska testa med ett annat och se om det blir bättre. Jag försöker ta vara på den sol vi får och springer därför ut i panik varje gång det är sol och fotar ungefär 5 NOTD's och en miljard produktbilder, det resulterar i att hela huset stinker av lackborttagning och att mina nagelband blir torra som sjutton. Men vad gör man väl inte för att se till att bilderna blir bra!

Vad tycker ni om Nuit?


Kommentera här: