NOTD - Isadora Gel nail lacquer"Midnight"

isadora-gel-nail-lacquer-midnight.png isadora-gel-nail-lacquer-midnight1.png isadora-gel-nail-lacquer-midnight2.png När jag plockade upp detta lack ur ett paket en grå dag för ett tag sedan så tänkte jag "Svart, jaha..". Häromdagen rotade jag runt i mina lådor som jag hade tagit med till köket och hittade lacket igen. Under kökets spotlights så kunder jag plötsligt se ett underbart lila skimmer som nästan ser metalliskt ut. Det är liksom så mjukt ut och ger lacket ett oväntat djup som man kanske inte hade sett om man bara hade kikat på lacket en snabbis. Jag tycker att det passar utmärkt till hösten och är helt klart imponerad över nyansen och djupet i lacket. Needless to say more..

Vad tycker ni?


Kommentarer:

1 Bella/sezethenail:

Vilket djup och snyggt skimmer! Bra höst och vinterlack!

2 Sofies skönhetsblogg:

Det ser jättefint ut! :D

3 kerstin:

Jag är himla förtjust i förtjust i mitt! Bär det gärna igen.

4 Lackert:

Ser hur snyggt ut som helst, älskar såna här mörka färger

5 mypolishcollection:

Riktigt snyggt!

Svar: Tack!
[email protected]

6 Beauty Couture | Enisa:

Mycket fint lack. Helt i min smak.

Kommentera här: