NOTD - Essence Colour&Go"Miss Universe"

essence colour & go miss universe.png essence colour & go miss universe1.png essence colour & go miss universe2.pngUnder Palma-resan tidigare i år passade jag på att köpa på mig lite budgetlack från tyska märket Essence. Normalt brukar jag bara åka över gränsen när vi är och hälsar på svärfamiljen men det har inte varit tid till det under dom sista besöken. Idag bär jag Miss Universe på naglarna, ett lack som har massor av microglitter som skiftar mellan turkost, djupt blått och lila (Det lila ser ni bäst i flaskan). Ett underbart lack vars skiftningar ses bäst i skugga än i direkt ljus. På bilderna har jag två lager lack och upplevde att det torkade en aning långsamt, det rådde ett snabbtorkande topplack dock bot på väldigt snabbt så det var inga problem. Lackegenskaperna var bra men formulan var snäppet rinnigare än jag är van till. Festligt till julfesterna! Senare idag kommer det upp en video med lite produkter som jag har köpt på sistonde!

Kommentarer:

1 Lackert:

Wow vad snyggt!

2 kerstin:

Wow vad fint!

Kommentera här: