FOTD - Red hair don't care

redhairfotd.png redhairfotd2 redhairfotd3.png redhairfotd1.pngFör ett tag sedan visade jag er bilder på min nya dip-dye (Som nu är försvunnen, måste färga det igen!) men har helt glömt bort att lägga upp närbilder på den sminkning jag bar i det inlägget. Det kommer idag alltså! På läpparna bär jag ett av Isadoras Colour Chock (Eller vad dom nu heter nuförtiden), en underbar färg och trevlig formula. Den färgglada ögonsminkningen är en blandning av Makeupstore, The Body Shop och MUA. Ni vet ju hur mycket jag gillar färg...

Produkter:

Ansikte:

Ögon:

Läppar:

  • Isadora Color Chock Foxy Fuschia

Kommentarer:

1 kerstin:

Superfint, både hår, ögon och läppar!

Svar: Tusen tack!
[email protected]

2 Blowfish:

Superläckert :)
Trevlig helg!

3 Lackert:

Snyggt och tufft

Kommentera här: