FOTD - Dolly Pastels

the body shop dolly pastelsthe body shop dolly pastels 2the body shop dolly pastels3.pngIdag har jag använt större delen av TBS's nya julprodukter som jag fick hem för ett tag sedan. Jag startade med den mer varma paletten Dolly Pastels som både har en ljus aprikos och en pastellig lila nyans, bägge dessa kändes väldigt pudriga och flygiga i konsistensen så jag fick packa på dom för att få till någon som helst täckning. Den mörkaste och ljusaste skuggan var bägge väldigt lättjobbade. På kinderna har jag det flytande rouget som också släpps med julkollektionen. Jag duttade lite på kindbenet och arbetade sedan ut produkten med en liten stipplingborste. På bilderna har jag ett läppstift men innan det så testade jag även att applicera lip & cheek stain på läpparna (Ingen höjdare).

Produkter:

  • Lily Lolo Prime Time
  • The Body Shop Eye palette Dolly Pastels
  • The Body Shop Glitter Eyeliner Sparkling
  • The Body Shop gel eyeliner - Black
  • The Body Shop Cheek & Lip Stain
  • Rimmel Wake me up foundation - Light porcelain
  • Collection 2000 Lasting perfection concealer
  • The Body Shop Colour Crush lipstick 245
  • Anastasia Brow Wiz - Caramel
  • Isadora Volume 2.0 Mascara
  • The Body Shop Shimmer Waves

Kommentera här: