Ett evigt suktande..

wishlist novemberJag är i slutspurten av skrivandet av min uppsats och när jag pausar så brukar jag (förutom att gå en tur med Tina) sitta och slösurfa efter produkter. Som skönhetsbloggare känns det ofta som ett evigt jobb att vara up-to-date med alla nya produkter, koncept och teman som uppstår när säsongerna skiftar. Idag fastnade jag för tre av Sleek's Paletter, två lite nyare  och en som har hängt med ett tag. Nyx har släppt nya läppstift som fått samlingsnamnet "Wicked Lippies". Anastasia har släppt två nya paletter som ser helt gudomligt snygga ut och två amerikanska budgetmärken har också släppt lite spännande produkter. J Cat har släppt något som kallas för Wonder Lip Paint som ser ut som en dup till OCC's omtalade Lip Tars. L.A. Girl (Vars Pro concealer jag gillar) har ett gäng underbara eyeliners som går under namnet "Glide Eyeliner", är det bara jag som tänker Urban Decay 24/7 eyeliner dupe? Massor att sukta efter! Produkter:
  • Nyx Wicked Lippies (Jag vill ha Betrayal och Immortal, men priserna är inte helt hundra på eBay ännu).
  • J. Cat Wonder Lip Paints (Jag vill ha Dutchess with muchness (guld) och Queen of Harts (Mörk vampig lila)).
  • Sleek iDivine eye palette - Sunset, Arabian Nights och Garden of Eden
  • L.A Girl Glide eyeliner (Jag vill ha Metallic Copper)
  • Anastasia Beverly Hills - Amrezy och Tamanna paletter
Så nu vill jag veta, vad suktar ni efter?

Kommentarer:

1 kerstin:

LA- girl-linersarna ser smashing ut! JAg vågar knappt titta på inlägg som detta, eller slösurfa för den delen. Borde nog ha lite köpstopp...

Svar: Jag köper ju väldigt sällan smink men det har blivit mycket på sista tiden så jag tror att jag kör på som vanligt med mina väldigt få köp snart igen!
[email protected]

2 Sofies skönhetsblogg:

Jag fick en Lip Paint från J. Cat i min Lip Factory Inc-box och blev galet sugen på fler när jag såg färgerna (och namnen!), blev också väldigt nyfiken på den guldiga bl.a.!

Tyvärr så hittade jag ingenstans där man kunde beställa dem till Sverige när jag kollade dock :(
Har du hittat någon hemsida?

Svar: Finns några rätt bra deals på ebay för 3 stk t.ex. Har inte sett dom någon annanstans som skickar till Sverige!
[email protected]

3 Ninni:

Vänta bara tills du får se eyelinern från Milani som jag köpte häromdagen... det är Honi-varning på den!
:-)

Svar: Men huuur nyfiken blev jag nu då :D
[email protected]

Kommentera här: