Recension: Isadora Gel Eyeliner Aqua

1.png   Med Isadora's Sunset in Rio-kollektion som finns ute i butikerna nu kom en ny nyans av Gel Eyeliner. Färgen heter "Aqua" och är en underbar ljus aquablå nyans med en nästintill metallisk effekt. Tidigare har jag testat Gel Eyeliner i nyansen Dark Brown, ni kan hitta min recension här. Jag var nyfiken på hur formulan var och hur produkten skulle bete sig om man jämför med Dark Brown som inte har något skimmer men kan snabbt konstatera att det är samma produkt med samma bra egenskaper och riktigt bra hållbarhet. Trots 25 graders värme och gassande sol håller produkten genom hela dagen och kladdar inte av sig. Man har en minut eller två på sig att sudda ut/ändra linjer när man applicerar den och efterföljande så torkar den där den sitter och flyttar sig gör den inte. En trevlig färgklick till både sommar och vinter! Det negativa med denna produkt är att förpackningen är otymplig. Borsten som sitter i locket är inte optimal till att skapa skarpa linjer så jag hade föredragit ett vanligt lock så att man hade möjlighet för att stapla dessa. 3 3.png  
Pris: 119 kr.
Finns hos: Kicks, Åhlens etc.
Finns från: Vecka 18 med Sunset in Rio kollektionen.
Mitt betyg: 4/5.

Kommentarer:

1 Bella/sezethenail:

Åh så snyggt! Det kommer nog bli en sommarfavorit!

Svar: Jag ääälskar den!
[email protected]

2 Emelie/Nails and all that jazz:

Jättefint! Måste nog slå till på denna, eller kanske den som är lite mer grönturkos. Eller varför inte båda två ;)

Svar: Är sjukt sugen på den grönturkosa också!
[email protected]

3 sellwins skönhetsblogg:

Älskar verkligen denna färgen, ger verkligen bra fokus till ögonen utan att bli för mycket :)

Svar: Håller med, verkligen en underbar nyans!
[email protected]

4 Lackert:

Den är ju så jäkla läcker i färgen

Kommentera här: