NOTD - Essie"Truth or Flare"

1 2 3 Idag blev det en av mina favoritnyanser, PERIWINKLE! Essies vårkollektion landade hos mig för ett tag sedan och nu jag gått igång med att swatcha järnet ur hela bunten. Dagens lack heter Truth or Flare, är fantastiskt periwinkle-färgat och med krämfinish. Jag har suttit och studerat flaskan litegrann då några av dom andra lacken i kollektionen som ser ut som krämlack har ett väldigt diskret silverskimmer men jag kan inte se något i just denna flaska. Lacket täckte fint på tre tunna lager och torktiden var bra. Jättehärlig nyans som passar bra året runt!

Gillar ni periwinkle?


Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Härlig färg, passar dig bra. :-)

2 Charlotte (@makupbcandlelit):

Jättesnygg, synd bara att Essie aldrig varar mer än en dag eller så på mina naglar så jag brukar tyvärr undvika märket :o) Xx

Makeup by Candlelight

3 kerstin:

Superfin nyans!

4 Lackert:

Verkligen ett snyggt lack

Kommentera här: