NOTD - Essie"Style Hunter"

1 2.png 3.png Idag bär jag det hallonröda lacket Style Hunter från Essie's vårkollektion på naglarna, ett trevligt krämlack som täcker på två lager. Det här är ett väldigt sött lack som är ett bra mellanting mellan rött och rosa, det är inte så rött att det blir klassiskt men inte heller så rosa att det blir för poppigt. Jag tror det skulle passa många men det kan även kännas lite tråkigt och intetsägande. Ni vet ju hur jag har det med rött och rosa, det är fint ibland (Rött är snyggt på läpparna) men i överlag tycker jag att det blir lite för klassiskt tråkigt.

Vad tycker ni?


Kommentarer:

1 Emelie/Nails and all that jazz:

Jag gillar det! Men så är jag rätt förtjust i klassiskt rött också. Kul dock att det inte är helt rött eller helt rosa, känns lite somrigare såhär :)

2 Ida:

Riktigt fin färg! Precis som du säger, perfekt nyans någonstans mellan rött och rosa.
Det här och romper room var de som lockade ur senaste släppet :)

Kommentera här: