NOTD - Essie"Spin the bottle"+ L'Oreal"Gold Leaf"

1 2 3 Jag har testat Gold Leaf från L'Oreal tidigare och blev totalförälskad, det ser ut som att man har slängt lite bladguld på naglarna lite nonchalant och dekadent. Idag har jag valt att lägga Gold Leaf på en bas av det nya lacket Spin the bottle från Essie's vårkollektion, en perfekt nude som inte är för ljus, inte för mörk och inte för orange. Bra för oss blekfisar alltså! Lacket täcker fint på tre lite tunnare lager. Jag gillar kombinationen som blir spännande och iögonfallande utan att vara knallig, det känns klassiskt snyggt. Gold Leaf kan jag varmt rekommendera och Spin the bottle likaså.

Vad tycker ni raringar?


Kommentarer:

1 Lottsky:

Snyggt! Köpte nyss Spin the bottle själv, gillar också nyansen. Och lite extra twist med guldflagorna utan att bli alltför iögonfallande. Fast jag kollar ju på folks naglar oavsett knalligt eller inte förstås. :)

Svar: Haha ja det får jag väl erkänna att jag också gör ;) Händer då och då att jag brister ut i "Vaaaad är det för nagellack?!"
[email protected]

2 Lotta L:

Den här kombon var GRYMT SNYGG!

Kommentera här: