Isadora - Savannah Bronzing Makeup 2014

1 Isadora släpper en så kallad "Bronzing makeup"-kollektion varje år och igår landade delar av årets kollektion Savannah i min brevlåda. Jag ska inte hålla allt för länge på godbitarna så jag kör genast igång och visar er hur produkterna ser ut! Kollektionen skulle mer än gärna finnas ute i butik redan från förra veckan. Det kanske redan är någon av er som har köpt någon eller några av produkterna? Jag har fått hem fyra produkter; Paletten Savannah Sunset, läppstiftet Coral Cream, Twist-up gloss stick Peach Nectar samt nagellacket Savannah Gold. Läppstiftet förälskade jag mig i från första sekund men övriga produkter har jag endast swatchat, så jag har tyvärr inga mer djupgående recensioner just nu. Savannah Gold var himla svårt att fotografera så jag vill gärna tillägga att utöver den sandiga nyansen jag fångat på bild så skiftar den även i ljus lila och guld. För mig är läppstiftet dock den absoluta vinnaren!

2Eye shadow quartet - Savannah Sunset 69 (129 kr)

8Eye shadow quartet - Savannah Sunset 69 (129 kr)

3Wonder Nail - Savannah Gold (69 kr)

4Perfect Moisture Lipstick - 168 Coral Cream (119 kr)

6Perfect Moisture Lipstick - 168 Coral Cream (119 kr)

5Twist-Up gloss stick - 13 Peach Nectar (129 kr)

7Twist-Up gloss stick - 13 Peach Nectar (129 kr)

Kommentarer:

1 Bella/sezethenail:

Kul att se! Jag trodde twist up glosset Peach nectar skulle vara mer färgat. Läppstiftet är skitsnyggt!

Svar: Trodde också att det skulle vara mer färg i det, men det är mest glans och lite skimmer!
[email protected]

2 Isadora – Blue Breeze (Bronzing Makeup 2015) » Honi Beauty:

[…] “Savannah Sunset” kom med förra årets kollektion med Bronzing Makeup men har blivit uppdaterad med ny formula och ett lite annorlunda utseende. Eftersom jag redan hade […]

Kommentera här: