FOTD - Savannah Sunset (+ Bonus hund)

2.png 3.png Savannah Sunset Jag hade en del nya produkter från Isadora att testa så jag bestämde mig för att använda en hel del av dom i en sminklook! Paletten jag har använt heter Savannah Sunset och kommer från Isadora's nya "Savannah Bronzing Makeup" kollektion, samma gäller läppstiftet Coral Cream. Den blå eyelinern är från Isadora's Sunset in Rio kollektion, en riktig goding. Ni får bonushund med på köpet idag, Tina var kramig och ville vara med när jag fotade så hon fick också vara med på ett hörn! MYS! Produkter:
  • Isadora Undercover Face Primer
  • Everyday Minerals Everyday Glo Base - Fair
  • Collection 2000 Lasting Perfection Concealer
  • Mac Blush Supercontinental
  • The Balm Mary-Lou manizer
  • Nyx Blush Taupe (Contour)
  • Isadora Eye Shadow Quartet Savannah Sunset
  • Too Faced Shadow Insurance
  • Isadora Gel Eyeliner Aqua
  • Mac Charcoal Brown (Ögonbryn)
  • Isadora Perfect Moisture Lipstick Coral Cream

Kommentarer:

1 Maria:

Ååååh, sista bilden <3 <3 <3

2 Nageldraken:

Fin sminkning, men jag måste väl säga att jag fastnade mest för vovven. Så fin hon är!!! Den sista bilden fick mig verkligen att sakna att ha hund! Fast jag bor med en allergiker och jobbar hur som helst för mycket, så det blir ingen hund för mig. Leguan är i o f s inte illa, heller!

Kommentera här: