Tutorial: Att depotta Make Up Storeögonskuggor/rouge

 
Jag har visat er förut hur man depottar Mac's ögonskuggor och nu fall turen på Make Up Store's Cybershadows och Microshadows. Jag har både dom gamla förpackningarna med skruvlock samt dom nyare med vanligt fliplock så jag visar hur man gör för bägge slags förpackningar.
 
Det du behöver är:
En palett med magnetisk botten att lägga skuggorna i
Ett magnetark med klistrig baksida (Jag köpte på panduro)
En liten spetsig nagelsax och pincett
Plattång
Bakplåtspapper
Ett par tunna handskar
Något att depotta (Duh)

Kommentarer:

1 Evelinasfina Skönhetsblogg:

Tack för en bra video :) Bra tips för att spara plats!

2 Viktoria:

Är du Tysk egentligen? Du har en riktig tysk-eng dialekt..
Påminner mig om när jag bodde ihop med tyskar i Skottland - trevliga minnen.

Iaf tack för bra video, precis vad jag behövde :)

Svar: Nej jag kommer från Luleå men bor i Danmark så jag är dialektalt förvirrad!
Anonym

3 Shopping: Mac Pro palette single + insert » Honi Beauty:

[…] som också fått ta plats i paletten! Om ni vill se hur man depottar ögonskuggor så har jag en video till Makeupstore här. Jag har dessutom ett inlägg med hur man depottar Mac-skuggor men det är några få inlägg som […]

4 Shopping: Ny palett till mina MUS-skuggor » Honi Beauty:

[…] palett utan insert till mina MUS-skuggor. Jag har gjort en video om hur man depottar MUS-skuggor, den hittar ni här. Paletten anlände igår och jag gick igång med att depotta ett par mer skuggor för att kunna […]

5 Paivy:

Åh, vilken kanonvideo! Har kollat steg-för-steg med bilder, men en riktig videotutorial känns mycket lättare att lära sig av! Har massa Microshadows som jag gärna vill depotta. Har känts komplicerat, men nu fick jag verkligen inspiration och känslan av att det-här-fixar-ju-jag! Den här videon sparas så jag kan kolla igen när det blir dags! ;) Tack!

6 Make Up Store – Cybershadow “Rumble” » Honi Beauty:

[…] med mitt köp. För er som funderar på ett depotta MUS’s ögonskuggor så har jag gjort en tutorial där jag visar hur man gör detta. Cybershadows får plats i Mac’s 15-paletter med insert men […]

7 Emma P:

Drabbades av ett väldigt sug att depotta mina MUS-skuggor och även mina Ben Nye! Tack för tutorial och inspiration:)

Kommentera här: