Nyfiken på: Physician's Formula

physicians_5325f1af2a6b220417c0afdc
Ett märke som jag länge har varit sugen på att kika närmare på är Physician's Formula som tyvärr inte är särskilt lätt att få tag på här i Norden. Jag har tidigare testat highlightern "Mineral Glow Pearls" som jag tyckte var väldigt bra men nu har jag snöat in mig på en hel del av deras andra produkter.
Dom nyare Nude-wear produkterna med dom söta detaljerna i roséguld är mitt största habegär just nu, speciellt det fina rouget. Rougen med hjärtan heter Happy Booster och finns i ett par olika utföranden (Även bronzer), jag vill ha alla. För er som hängt med ett tag är det inte alls underligt att en ögonskuggepalett finns med i mitt önskekollage, min last i livet...
Vill man köpa Physician's Formula så kan man göra det hos iHerb.com (Affiliate länk), det är den enda webshoppen som jag har testat som jag vet säljer PF till oss svenskar. Hojta gärna till om ni känner till andra webshoppar!

Kommentera här: