NOTD - Milani "Hi-Tech"

 
 
 
 
Det var vackert väder med riktigt mycket sol och i skönhetsbloggarvärlden kan det bara betyda en sak, BRA FOTOVÄDER! Jag drog på mig ett av mina otestade hololack som jag vann hos härliga Skimmerskuggan för ett bra tag sedan men som har legat och gottat sig i min låda med otestade lack i väntan på bättre holo-väder.
 
Milani's Hi-tech är ett grönt "scattered" (utspridd effekt) hololack. Lacket som sådan är lite skirt och kräver tre lager för bra täckning men i solen så ser det helt opakt ut och effekten är oslagbar. Love it!
 
Vad tycks?

Kommentarer:

1 Evelinasfina Skönhetsblogg:

Haha jag slängde mig över kameran när jag kom hem från jobbet vid 17:00 för att hinna få några bra bilder. Ljuset är ju så viktigt :)
Och nagellacket är ju väldigt fint med alla färger det skimmrar i :)

2 Bella/sezethenail:

Superfint och vårigt!

3 Susanne / Fingerfärger:

Det ser superhärligt ut! Ser ut att skifta mellan grönt och guld på ett snyggt sätt.

Kommentera här: