NOTD - Milani "HD"

 
Det är visst inte helt holofredag ännu men vi tjuvstartar och idag visar jag HD från Milani, ett silvrigt utspritt (Scattered) holo som är en aning skirt men som verkligen gnistrar och sprakar i solskenet eller under en lampa. Jag har lust att lägga detta ovanpå ett svart eller ett mörkt lila lack för en lite udda kombination, tror jag ska testa det. Jag har tre lager lack på bilderna och som ni kan se är det en aning skirt. Torktiden och applikationen var dock mycket bra, jag har inte mycket att anmärka på. 
 
Vad tycker ni raringar?

Kommentarer:

1 Aidas Makeup:

I'm in love ♡ sååå fint!

2 Linnéa Alpsten:

Fint lack :)

3 Skincare by Malin R:

Som Aida, I'm in love! Vet du om dessa går att finna i Sverige?

4 Maria:

Jag tänkte direkt HOLOfredag, har lackat som en galning idag för att vara med imorgon, älskar ditt lack, göööörfräckt.

5 Matilda:

Snyggt!

Kommentera här: