NOTD - Maybelline Color Show"Rose Chic"

1 2 3 Rose Chic kommer från Maybelline Color Show's nya Crystallize-kollektion. Lacket är en ljusare nyans av roséguld  och täckte bra på två lager, torktiden var snabb men textur-lack torkar i överlag väldigt snabbt. Finishen är grov och glittrig men inte så chunky att man fastnar i kläder i tid och otid som med många andra mer grova textur-lack. En jättefin klassisk nyans som jag verkligen gillar även om jag normalt gillar mer färgglada nyanser på naglarna, speciellt såhär till vår och sommar. Vad tycker ni raringar?

Kommentarer:

1 Lotta L:

Grymt snyggt! Jag måste bara ha den! Förstår inte att jag missar dessa lack varje gång jag är i stan.

Svar: Det finns ett annat som är brunrött också som ser så höstigt snyggt ut, ska testa det snart!
[email protected]

2 delinda:

en av mina favoriter, så snyggt!

Svar: Verkligen snyggt!
[email protected]

3 Lackert:

Fint men ganska neutral färg, föredrar lite starkare färger

Svar: Jag dras också mer till starkare färger men tyckte detta var så mysigt, lite lyxigt sådär.
[email protected]

Kommentera här: