NOTD - Isadora "Peach Nectar"

 
Här kommer ännu ett lack från Isadoras pastelliga Sugar Nails-kollektion. Idag blev det persikofärgade Peach Nectar som fick ta plats på naglarna men jag tycker att det är väldigt tråkigt. Orsaken till att jag tycker det är tråkigt är till 100% för att det är så himla skirt. Jag hade SÅ gärna velat att lacket var mer likt nyansen i flaskan med sin nästan orangea nyans men eftersom det är så skirt så blir det något mjäkigt mellanting. Nyansen i flaskan är en perfekt ljus och ljuv orange men den blir så utvattnad på naglarna trots tre flödiga lager. 
 
Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Anki:

Jag vet nu att jag ska ta underkläder, tack;)

2 Bella/sezethenail:

Åh, synd att det va så skirt. För jag tycker ändå att det är jäkligt snyggt faktiskt!

3 Diana:

Håller med om att det är trist att det var så skirt, men det är faktiskt himla fint med underkläder! Testade att lägga detta över Kicks Beach Sunset och det blev såå fint!

4 Mima:

Ojnej! Det är bara FÖR snyggt! :) Jag vill ha... köper kanske t.o.m. några stycken då jag åker över till Sverige i april.. :D

Kommentera här: