NOTD - Isadora "Lemon Soda"

 
 
 
Jag kunde inte hålla mig från att testa dom nya Sugar Nails lacken från Isadora längre så jag går igång med ljust gula Lemon Soda. Detta är mycket skirare än dom tidigare Sugar Crush lacken jag har testat och landade till sist på tre lager lack. Det hade faktiskt kunna bli fyra lager för jag kan se att den fria kanten fortfarande syns igenom. 
 
Själva lacket är ljust gult med prismatiskt glitter och små texture-korn. Lacket var inte svårlackat men tog längre tid på sig att torka än många andra texture-lack jag har testat. Jag är lite kluven alltså. Jag gillar ju dessa ljusa ljuva pasteller men tycker att lackegenskaperna hade kunnat vara bättre.
 
Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Evelinasfina Skönhetsblogg:

Det gula var väldigt fint ändå :) var ganska tveksam till alla utom det gröna först!

2 Lackert:

Detta är inte ett lack som faller mej i smaken riktigt, hade det vart starkare i färgen hade nog vart snyggare. Men det är ändå lite unikt då jag inte sett nåt annat i texturlack i denna nyansen

3 Lackgalen:

Lackegenskaperna var kanske inte så roliga, men Så. Himla. Fint!

4 Susanne / Fingerfärger:

Läskande läckert... synd att det var lite knölig konsistens.

5 Sandra - nagellacksnörd:

Jag tycker det är fint! Perfekt påsklack! :)

Kommentera här: