New in: The Body Shop Colour Crush Shine läppstift

 
Den 3:e April släpper The Body Shop nya varianter av den redan existerande Colour Crush serien med ett gäng lite mer skira och glossiga läppstift. Att läppstiften är skira är inte en dålig grej tycker jag, speciellt inte när det kommer till dessa. Man kan välja mellan att applicer ett tunnt lager och få vardagssnygga läppar men om man vill ha mer färg så kan man åstadkomma det också om man bara lägger ett lager eller två mer. 
 
Jag har lite problem med att välja en favorit men 18 Sunset Romance är en sådan nyans som gör att jag känner mig piffig utan att man behöver tänka på att man faktiskt har läppstift på. Läppstiften känns riktigt trevliga och lena på läpparna och jag tror att dom kan passa även dom som har lite torrare läppar.Alla nyanser försvinner på ett smickrande sätt och jag har inte upplevt att jag har haft en ring med pigment runt läpparnas kontur efter ett par timmar. 
 
Colour Crush Shine finns i 10 nyanser och kommer kosta 169 kr/stk.
 
14 Magenta Be Rouge, 15 Fuchsia och 18 Sunset Romance
 
14 Magenta Be Rouge, 15 Fuchsia och 18 Sunset Romance
 
14 Magenta Be Rouge
 
15 Fuchsia
 
18 Sunset Romance
 

Kommentarer:

1 Charlotte (@makupbcandlelit):

Body Shop har verkligen fått ett bra sortiment :o) Xx

Makeup by Candlelight

2 Evelinasfina Skönhetsblogg:

Magenta be måste jag bara ha :)

3 Lackert:

Åh Sunset Romance ser ljuvligt ut

Kommentera här: