Mac - Rebel lipstick (Satin)

 
 
 
När vi var i Helsingfors med Daisy Beauty passade jag och Purity-Sanna på att lämna in 6 tomma förpackningar hos Mac eftersom man då får ett gratis läppstift. Tyvärr finns inte "Back2Mac" i Sverige och Danmark så vi fick alltså passa på när vi var i närheten! Jag hade siktat in mig på något snyggt vardagsnude men när Sanna föreslog vampläckra Rebel så blev jag helsåld på en gång.
 
Rebel är i en så kallad Satin formula som känns härligt mjuk och len på läpparna samtidigt som jag tyckte att det hållde riktigt bra. Nedan har ni en bild på hur Rebel ser ut på läpparna med läppennan Currant vid läppkonturen. Den andra bilden är tagen efter ett par timmar och med blixt.
 
 

Kommentarer:

1 Ninni:

Superfin nyans på dig, passar dig väldigt bra!

2 Lackgalen:

Oj, så snyggt! Passade verkligen bra på dig :)

3 Beautybylinda:

Riktigt snyggt på dig :)

4 Maria:

Wow vad snyggt!

5 Aida:

Å så fint! Du passade jättebra i den färgen :)

6 Lenore:

Rebel är mitt absoluta favoritstift alla kategorier!

7 malin:

En favorit, måste leta upp på dirketen! :) Passar dig super.

8 Lackert:

Jätte snygg färg

Kommentera här: