Isadora - Sugar Nails Pastels 2014

 
Under vecka 11 släpper Isadora ett nytt gäng så kallade "Sugar Nails", nagellack som får en sandliknande finish när det torkat. Det släpps fem nyanser och alla går i härliga pasteller och känns helrätt till våren. Jag gillar gula Lemon Soda allra mest eftersom nyansen är lite mer udda än vad jag tidigare har sett på ett texture-lack.
 
Orangea Peach Nectar har dessutom fått tillsatt en hel del prismatiskt glitter så det blir ännu mer spännande på naglarna då det glittrar till ibland. Övriga nagellack är väldigt släta och jämna för att vara texture-lack så om man inte gillar när det är allt för "chunky" så kan dessa vara värda att kika på. Jag har använt två lager lack på swatchplattorna nedan men det dyker upp NOTD's där jag kikar på hur dom beter sig på naglarna också.
 
Lacken kommer kosta 79 kr/stk och finns som sagt i butik från vecka 11.
 
131 Lemon Soda och 132 Peach Nectar
 
133 Macaron, 134 Bon Bon och 135 Cotton Candy
 
131 Lemon Soda, 132 Peach Nectar, 133 Macaron, 134 Bon Bon och 135 Cotton Candy

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Synd att de blir lite ljusare än vad det ser ut att vara i flaskan, men den lila Cotton Candy ser väldigt fin ut. :-)

2 Diana:

Åh, dessa var ju hur söta som helst! Lemon Soda och Peach Nectar måste jag absolut testa.

3 Becca:

Helt underbara!

4 ANNELI BERGMAN - KRISTALLKRONA:

Jag tycker om att isadora har döpt dessa texturlack till Sugar Nails! Men för övrigt så gillade jag pastellfärgerna, blir nog fint när man fått lite färg på kroppen! :)

KRAM!

5 Bam:

Grejen är att jag gillar dem, och jag har en big crush on textur-lack. Men ändå så pirrar det inte till i magen. Får se längre fram, kanske åker något av dem med hem ändå.

6 Lackert:

Godis! Cotton Candy ser så fint ut

7 Lackgalen:

SÅ snygga! Längtar till v 11! ;)

8 Emelie / mlips.devote.se:

Åh, jag tycker dessa ser väldigt fina ut allihop. Det som lockar mig minst däremot måste vara blekrosa Bon Bon däremot. Så blekt!

9 Susanne / Fingerfärger:

Superläckra! De ser ut som godis! :)

10 NOTD – Isadora “Cotton Candy” (Sugar Nails 2014) » Honi Beauty:

[…] och flaskbilder på hela kollektionen finner ni här och en NOTD med Peach Nectar finner ni […]

Kommentera här: