EOTD - Anivia

anivia_532da26d9606ee30be247fbd  
Jag har länge tänkt matcha ihop dessa galna fransar från Makeupstore med League of Legends karaktären Anivia. Fågel + Fjädrar = Match made in heaven, eller hur? På ögonlocken har jag lagt en brun samt en guldig nyans men eftersom fransarna är så jäkla maffiga så är det ju inte helt lätt att se själva sminkningen.
När jag hade sminkat ett av mina ögon med fransar och hela köret så ringde det såklart på dörren, det var min kära post-dam som skulle lämna paket. Och jag såg ut som att jag just hade vandrat ut från catwalken på ena ögat och på resten av kroppen bar jag pyjamas, lyckat.
Tidigare League of Legends inspirerade sminklooks:
Ashe
Lulu
Produkter:
Make Up Store False lashes - Brown Feather
Makeupstore Microshadow - Volga
Makeupstore Microshadow - Regent
Mac Kohl Pencil - Feline
Mac Fluidline Brow Gelcreme - Deep Dark Brunette

Kommentarer:

1 delinda:

Läckert, härligt med lite catwalkskänsla i pyjamasen ;) Så snyggt det blev med bloggen på wordpress, är också superglad att jag flyttade

2 EOTD – Diana » Honi Beauty:

[…] Anivia […]

Kommentera här: