Empties #2

 
Min Emptieslåda svämmar över med grejer så här kommer en empties-video med små recensioner och utlåtanden. Jag hade visst druckit en kaffe för mycket så jag var på ett udda humör, ni får väl se och skratta lite.. ;)

Produkter i videon:
- Pantene Pro-v Repair & Protect schampoo
- Dove Hair Therapy Nutritive Solutions Nourishing Oil Care Hair Mask
- Dove Hair Therapy Nutritive Solutions Nourishing Oil Care 1 minute intensive conditioner
- Sephora Bubble Bath & Shower Gel in a gold color
- Tresemme Heat Defence
- Mac Mineralize Tinted Lip Balm "Pure & Tender"
- Försvarets hudsalva
- Bodynordic Face Oil
- Vichy Thermal Spa Water (Eau Thermal)
- Åhlens Chocolate Mud Mask
- Maybelline The Colossal Express Cat Eyes Mascara
- Rexona Shower Fresh Spray Deodorant
- Rexona Shower Fresh Roll-on
- Isadora Dynamic Lash Growth Serum
- Mac Zoom Waterfast Lash Mascara
- Sensai Prime Solution
- Mac Mineralize Volcanic Ash Exfoliator
- Origins Plantscription Day Cream SPF25
- Estee Lauder Automatic Brow Pencil Duo - Soft Blonde

Kommentarer:

1 Elin:

Tyckte du var rätt underhållande att titta på ;)
och ja, man kan äta försvarets hudsalva, under det största äventyret som sändes på tv4 för inte så länge sen så åt Erica johansson lite hudsalva då de inte hittade någon mat. Fast det är ju en bra grej, att man kladdar in läpparna i något som är bra för kroppen ;)

2 Maria:

Hahaha so many empties, so little time! Känner igen mig där.

3 Aidas Makeup:

Det bästa dugjort! Får mig att vilja springa och filma en själv ♡

Kommentera här: