Öka takten, sista kvarten

För er som inte vet det så är jag i slutrundan på en Bachelor-utbildning inom Marknadsföring & Branding. Under dom senaste 9 veckorna har jag varit i praktik, ett måste för att överhuvudtaget kunna bli färdig med min utbildning, och det har varit mer än ett fulltidsjobb (Jag håller dessutom på att ta körkort). Jag har försökt att hålla samma schema som jag brukar med bloggen men det har varit ett par dagar här och där, där mitt schema inte har tillåtit tid till foto eller produkttest. Imorgon har jag min sista dag i praktik och går därefter på härligt lång semester där det kommer vara väldigt mycket tid till att skönhetsblogga. Nu tänkte jag höra med er, om det är något speciellt ni vill läsa om? Jag har några ideer som ligger och väntar i mitt anteckningsblock som jag inte har haft möjlighet till att förverkliga ännu. Här har jag några förslag men ni får gärna kommentera med andra förslag!
  • Mina favorit-produkter inom kategorin Orange och Rosa
  • Mina bästa förvaringstips till smink
  • Solskydd för blekfisar
  • L'Oreal Elvital Fibralogy recension
  • Garnier Marvellous Nectar Schampoo/Balsam/Hårinpackning
  • CND Vinylux recension
  • L'Oreal Casting Sunkiss Jelly
  • Mina favoritborstar
  • Uppdaterat sminksamling
  • Uppdaterat nagellackssamling
  • eBay-fynd

Kommentarer:

1 Maria J:

Jag vill gärna läsa om dina eBay-fynd! Skulle också vilja läsa om sommarsminkningar för blekfisar, är själv superblek och har svårt att träffa ett mellanting mellan utspökad och spökvit :-)

2 Ninni:

Älskar ju eBay så håller med tidigare kommentar. Duktiga du!

3 Marlene:

Opbevaring. Din ide med pennalhuset er genial.

4 ANNELI BERGMAN - KRISTALLKRONA:

Uppdaterad nagelsamling! *___*

Kommentera här: