NOTD - Maybelline"Bare it all"+"White Splatter"

1 2 3 Idag har jag ett av mina nya favoritlack på naglarna, Enhörnings-spyan "White Splatter" från Maybelline Color Show's Street Artist-kollektion. Som bas har jag använt  Bare it all, ett annat lack som kommer från samma märke. White Splatter har string-glitter, blandat med hexagoner och glitter i olika storlekar. Det skapar en salig röra som ser galet intressant ut på naglarna. Jag har flera gånger fått frågan om vad jag har använt för lack för att få så snygg nail art på naglarna, och jag svarar alltid nöjt att det bara är ett top-coat. Busenkelt alltså! Utöver denna nyans så fanns det en hel del andra (fyra eller fem) när jag köpte mitt ex, detta vad dock det enda som lockade mig.

Galna glitterlack, yay or nay?

Eng: Today I'm wearing one of my new favorite polishes on my nails, unicorn-throwup "White Splatter" from Maybelline Color Show's Street Artist collection. As a base I've used "Bare it all" from the same brand. I've been asked several times what nailpolishes I've used to create the nail art and I keep answering that it's just a single top-coat.. I love it!

Kommentera här: