NOTD - Maybelline Color Show"Silver Touch"

1.png 2.png 3.png Ett skepp texture-naglar kommer lastat! Idag har jag Maybelline Color Show's sand-lack Silver Touch på naglarna, ett kallt lila texture-lack i en mellannyans. Lacket kom med Crystallize-kollektionen tidigare i år, jag har visat ett gäng av dom andra lacken också för ett tag sedan men detta glömdes helt av (Underligt, jag älskar ju lila). Lacket var lite skirt men torktiden var okej. Jag gillar den lite kallare lila nyansen och ihop med dom silvriga glitterbitarna så får man en tjusig look. Jag gillar! Jag målade insidan av en liten ljushållare med detta lack till ett D.I.Y-projekt som jag hade tänkt visa er. Jag tyckte om den lila nyansen så mycket så jag tänkte att det kunde vara en kul ide, fem minuter senare har min kära katt vält ljushållaren och det är bara skärvor kvar.. Jag har gett upp projektet alltså.

Gillar ni lila?


Kommentarer:

1 Lackert:

Nej jag gillar inte lila, älskar lila ;) Lacket ser fruktansvärt snyggt ut, måste nog ta mej en titt på de nästa gång jag är någonstans där det säljs

2 Sellwins Beauty:

Riktigt snyggt med lila nyansen! :D

Kommentera här: