Lacksamling 2014

1.png Idag tänkte jag visa er min lacksamling. Jag har visat samma setup förut men har gjort ett par små ändringar så jag ville visa er hur det ser ut nu och kanske ge er några bra ideer när det kommer till smink/nagellacks-förvaring. Planen är fortfarande att köpa fyra fyrkantiga korgar till dom fyra hål längst ner dom är fyllda med allt möjligt random som kamerautrustning, vadderade kuvert och pressinfo på CD, USB och papper. Ribba-hyllorna som hänger ovanför Expediten är geniala till både nagellack, parfymer eller till det lilla badrummet om man har platsbrist men ändå gärna vill förvara produkterna på ett synligt och lätttillgängligt sätt. Alla lådor är uppmärkta med min älskade Dymo label-maker och det gör att det blir mycket lättare att hitta dom lack man söker efter. Ni som också har lagt upp inlägg på era lacksamlingar får gärna länka dom i kommentarsfältet så kan jag sätta ihop en lista i detta inlägg! Eng: Today I wanted to show you guys my nail polish collection. I've shown the same setup before but I've made a few smaller changes that I wanted to show you to inspire and give some ideas for organisation and storage. The plan is (still) to purchase some square baskets for the lower four cubbies that are currently filled with all sorts of random things. The Ribba-shelves above the Expedit are genious for nailpolish, perfumes or if you have a small bathroom with lack of space but still want to store your products out in the open. All the drawers are labelled with my label-maker to make for easier access and a better overview. Those of you that have blogposts with your nailpolish collections are more than welcome to send a link in a comment and I'll make a list in this post!

Products:

  • Ikea Expedit 4x4 Black/Brown
  • Ikea Expedit Drawer Inserts White (2x drawers/unit)
  • Clear acrylic knobs
  • Ikea Ribba Picture Shelves
  • 2x cake plates, cant remember where I got them from
2.png 3.png 4.png 5.png

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Snyggt med ordning och reda. :-)

2 Maria:

Sååå fint, har inte skaffat mig en riktigt tjusig nagellacksförvaring än utan har alla mina lack i små lådor i min expedit från ikea.

3 yasmine mamma till dennis:

vad nice vilken bra förvaring själv kastar man ju bara ner allt i en låda.
ha en fin lördag

4 Anna:

Det där ser smidigt ut, och snyggare än helmer!

5 ANNELI BERGMAN - KRISTALLKRONA:

Smidigt att märka vad det finns för lack på lådan.

6 Lackert:

Det ser så snyggt och fräscht ut, riktig lyxkänsla :)

7 Dess/Drömteori:

Heaven on earth!

8 Lacksamling 2015:

[…] jag visade er min lacksamling var i Juni förra året så jag tänkte att det var dags för en update, vissa grejer ser PRECIS likadana ut och andra […]

Kommentera här: