Isadora - Orange Flash 2014

1.png
Orange Flash - Orange is the new black
Under denna vecka har Isadora släppt två produkter som bägge går under namnet "Orange Flash". Eftersom jag just har maraton-glott säsong två av Orange is the new black så fnissade jag rejält när jag såg underrubriken till kollektionsnamnet. Bägge produkter heter alltså Orange Flash och det är ett läppstift och ett nagellack som fått fokus. Jag älskar orangea läppar året runt men det blir ännu mer orange under sommaren om jag ska vara helt ärlig. Läppstiftet har jag redan testat och det är helt underbart, nagellacket ser också fint ut. Det är svårt att se det men det har ett svagt silvrigt skimmer som ger det ett lite udda djup som jag gillar. Det kommer en NOTD snarast! Nagellacket Orange Flash kostar 69 kr och Perfect Moisture Lipstick i nyansen Orange Flash kostar 119 kr.

Gillar du orange på naglar/läppar? Tipsa gärna om dina orangea favoriter!

Eng: Isadora has released two products called Orange Flash during the past week; a lipstick and a nail polish. I'm a sucker for orange year round so this is definitely up my alley. A NOTD with the nailpolish is coming up, the lipstick is already a new favorite! 2.png 3

Kommentarer:

1 Sellwins Beauty:

Så snyggt :D

2 Dess/Drömteori:

Tjusigt!

Kommentera här: