FOTD - Lavish

1 2 3 Idag rotade jag igenom mina lådor för att hitta produkter som har blivit lite bortglömda, jag landade på underbart vackra Lavish-paletten och skapade en rödaktig sminkning med denna. Till läpparna hittade jag ett läppstift från Nyx som heter B52, en lite mörkare gammelrosa nyans som är väldigt klädsam. Läppstiftet hade dock en väldigt "tvålig" doft som jag inte var så förtjust i. Produkter:
  • Max Factor Xperience Foundation Ivory
  • Collection 2000 Lasting Perfection Concealer - 01 Fair
  • Idun Minerals Mineral foundation - Jorunn
  • Anastasia Beverly Hills Lavish Palette (Balett, Pink Sapphire & Black Diamond)
  • Isadora Twist Up Blush & Go - Coral Island
  • Nyx Round Lipstick - B52
  • Isadora Volume & Curl Mascara
  • Mac Veluxe Brow Liner - Brunette
  • Nyx Blush - Taupe (Contour)
Eng: I was rummaging around my drawers to find some products that had been slightly forgotten and found the beautiful Lavish-palette from Anastasia. For my lips I pulled out the Nyx lipstick B52, a lovely dusty pink shade! The lipstick smelled a bit soapy, quite odd and not a scent I enjoyed.

Kommentarer:

1 Lotta L:

Jättesnyggt! Älskar läppfärgen!

2 Lackert:

Läppstiftet ser jätte fint ut

Kommentera här: