The Body Shop - Beauty Musthaves Sommar 2014

1.png Varje årstid promotar The Body Shop ett utvalt gäng av sina produkter lite extra och jag fick ett härligt care-package med Sommarens utvalda produkter med posten. Förutom Nutriganics serum samt All-in-one BB cream som varit årets produkter (Och därför är med i varje "Beauty Musthave") så är det en salig röra av smink, hudvård och doft. Nutriganics håller jag sedan innan på att testa och hoppas kunna komma med en recension snarast, jag kan dock avslöja att Nutriganics definitivt är en riktig godbit. TBS's mascaror har jag faktiskt aldrig testat så jag ska genast gå igång och se hur den beter sig och om jag gillar den. Aloe Soothing Gel är perfekt såhär om sommaren om man har råkat bränna sig, jag vet att en av mina väninnor älskar denna så jag ser fram emot att testa mer (Även om jag håller mig undan solen p.g.a. ginger). Vad vill ni se en recension på?

Summer musthaves 2014:

  • Spa Wisdom Polynesia Monoi Miracle Oil (185 kr)
  • Super Volume Mascara (175 kr)
  • Aloe Soothing Gel (150 kr)
  • Lip Gloss, Peach,Raspberry & Coconut (130 kr)
  • Body Mist, Moringa (125 kr)
  • Nutriganics Drop of Youth (375 kr)
  • All-in-one BB-Cream (200 kr)

2.pngLipgloss: Peach, Raspberry & Coconut

3Lipgloss: Peach, Raspberry & Coconut

5.pngAll-in-one BB-cream, Nutriganics Drop of Youth & Moringa Body Mist

4.pngTina fotobombar med sina stora vackra bruna ögon


Kommentarer:

1 kerstin:

Hon är så himla söt <3

2 The Body Shop – Early-harvest Raspberry » Honi Beauty:

[…] Lip Gloss, 12 ml (130 kr) Swatches finns här […]

Kommentera här: