Tävling: Vinn Mascara + BB-cream från The Body Shop

DSC_2374 Ska vi inte tävla lite hörrni? Idag har du chansen för att vinna två produkter från The Body Shop, en All-in-One BB-cream i nyansen 02 samt en Super Volume Mascara i färgen Black.

För att vara med och tävla ska du lämna en kommentar och berätta:

  • Hur gammal du är.
  • Vart du bor.
  • Hur länge du har läst bloggen.
  • (För en extra lott kan du dessutom följa bloggen via Bloglovin, ange då detta i din kommentar. Ni som redan följer får såklart också en extra lott)
Kom ihåg att ange en giltig emailadress så jag har möjlighet för att kontakta vinnaren när tävlingen är avslutat. Deltagare i Sverige, Norge och Danmark kan delta i tävlingen. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Tävlingen avslutas den 24 Juli kl 13.00 och vinnaren presenteras därefter på bloggen.

Kommentarer:

1 Anna-Märta Stålnäve:

1. 30 år
2. I yttepyttelilla Karlsborg utanför Skövde
3. Någonstans mellan 6 månader och ett år skulle jag höfta till med
4. Följer sedan innan på Bloglovin!

2 Elin:

dooh, ingen av de produkterna fungerar för mig (mitt bleka anlete kommer knappt upp i nyans 00 i sina mest solbruna dagar och mascaran är det nån parfym jag inte tål i) så jag skickar en kommentar ändå och ställer mig utom tävlan :)
27år, bor i stockholm och har nog följt bloggen i sisådär 2år. sitter och väntar på en emptiesvideo, kommer det nån snart? :)

Svar: Jag ska faktiskt just sätta mig och filma en, har MASSOR av empties liggandes! :-) Det kommer, lovar!
[email protected]

3 Ellinor:

Jag är 16 år, bor i Surahammar i Västmanland och har följt dig på bloglovin i ett par månader!

4 Therese:

Kul tävling!
1. Jag är född 85
2. Göteborg
3. Oj, jag minns faktiskt inte, länge!
4. Jag följer redan din blogg:)

5 Amanda:

Åh vad roligt med en tävling från The Body Shop, min favoritbutik!
Jag är nitton år och bor i Sundsvall och jag har läst din blogg och följt dig på bloglovin i ungefär ett halvår (hittade den genom skönhetsbytargruppen på Facebook).

6 Fröken Nilsson:

1. 38 år
2. Broaryd
3. 7-8 månader skulle jag tro
4. Följer självklart via Bloglovin, så smidigt :)

7 Lovisa:

Vad roligt med tävling! Jag är 17 år och bor i Hörnefors (ett samhälle utanför Umeå). Jag vet inte riktigt hur länge jag läst bloggen, men 1,5 år kanske? Jag följer dig redan på bloglovin':)

8 Mrs Data:

1. Man frågar väl inte en dam om sin ålder? Men 43...
2. Bor i Örebro.
3. Har följt din blogg i så många år att jag inte minns. 3? 4? Ingen aaaaaning.
4. Följer dig på bloglovin sedan länge.

9 Alma:

1. 17 år
2. Varberg
3. Drygt ett år skulle jag gissa på.
4. Följer redan :)

10 Hannah:

1. 22 år
2. Bor i Göteborg, men Falkenberg på somrarna!
3. Sen förra sommaren ungefär, skulle jag tro. Vid den tiden jag blev sminkintresserad på riktigt :)
4. Följt på Bloglovin sedan jag började läsa.

11 Johanna:

1. Fyller 41 på måndag
2. Stockholm
3. I ett år eller mer
4. Följer redan på bloglovin

12 Klara:

Jag är 14, fyller 15 om några månader. Bor i en liten ort med namnet kil som ligger 2 mil utanför Karlstad. Jag har följt din blogg väldigt länge och är ganska så väldigt säker på att det är lite drygt 2 år

13 Becca:

Spännande med en tävling, man får väl ge det ett försök :)
Själv är jag 22 år och bor utanför Södertälje. Jag har följt dig sen i början av året och du finns redan på min Bloglovin lista!

14 Hilda:

Jag är 20 år och bor utanför stockholm. Har läst din blogg ett par månader och följer dig redan på bloglovin! :)

15 Frida:

Hejsan!

1. 36 år
2. Göteborg
3. Nybliven läsare jag är men trivs gott här :) Har läst nu i 3 månaders tid.

Soliga hälsningar Frida

16 Emma:

Jag är 17år, fyller 18 i februari.
Bor i en liten stad utanför Lund i Skåne som heter Staffanstorp.
Har följt dig i minst 2 år och följer dig även på blogglovin sedan minst ett år Tibax. :)

17 Annika:

1. 33 år.
2. Stockholm.
3. Din blogg var en av de första skönhetsbloggarna jag började följa, det måste vara minst ett par år nu.

Följer dig på Bloglovin sedan länge.

Tack för en bra blogg och ha en fortsatt fin sommar!

18 Emily:

1. 30 år
2. I Blomstermåla
3. jaa, det är väl ett par år nu faktiskt ._.
4. Följer sedan innan på Bloglovin!

Svar: JAG ÄR INTE 30! Jag är 24 men är påpass nyvake natt jag inte kan tänka alls!
Emily

19 Johanna K:

Jag är 21 år, bor i Sundsvall och har läst bloggen i sisådär 2,5 år skulle jag tippa. Och självklart finns du i makeup-mania mappen på min bloglovin :)

20 Lackert:

Jag är 31 år, bor i Trollhättan , vet inte exakt hur länge jag följt din blogg men ett år iaf, följer på bloglovin gör jag redan :)

21 Anna:

1: 24 år
2: Bor i Bollebygd mellan Borås och Göteborg
3: Har läst din blogg i typ två-tre år, eller är det mer...
4: Och följer så klart på bloglovin!

22 Pia:

Jag är 23 år :)
Stockholm
I ca 1 år :)

Och jag har dig redan på Bloglovin!

23 Ingrid:

1. 35år snart
2. På landet utanför Skövde.
3. Har följt din blogg ett par år.
4. Följer dig på bloglovin ocksp.

24 Camilla:

1. Jag är 20 år, fyller 21 imorgon!
2. Edsbyn, Hälsingland.
3. Måste nog bli närmare 2 år nu.
4. Följer dig på bloglovin sen tidigare :)

25 Sara:

1. 33 år
2. Stockholm
3. Vet inte men känns som jag följt dig ganska länge.
4. Följer dig på bloglovin

26 Bam:

1. 23 (snart 24 yeah!) år.
2. Stockholm, bott här i fyra år, innan det bodde jag i Malmö.
3. Du var en av de första sminkbloggarna jag började att följa, så det är ett bra tag sedan. Några år sedan?
4. Följer sedan tidigare!

27 Frida:

1. Jag är 15 snart 16 år
2. Jag bor precis utanför Göteborg (mölndal)
3. Jag har följt dig i ett år ungefär
4. Jag har tyvärr inte bloglovin

28 Sanna:

1. 28 år
2. Stockholm
3. Oj.. Jag vet inte. Tre år kanske? Kan vara mer. Jag börjar bli gammal nu och mitt tidsperspektiv börjar bli kasst ;)
4. Använder inte det. Följer inte så många bloggar att jag känner att jag behöver det, instagram har tagit över rätt många.. Men men!

29 Frida Ståhl:

Jag är 25 år gammal.
Jag bor i Närkes Kil som ligger drygt två mil utanför Örebro.
Hur länge jag läst din blogg är jag osäker på men jag tror det är ca. 1 år.
Jag följer bloggen sedan tidigare via Bloglovin', Bullsibullsan är mitt användarnamn där.

Nu håller jag tummarna! =D

Kommentera här: